Texas Newz

Rose McGowan's Twitter account suspended after Harvey Weinstein, Ben Affleck tweets

Rose McGowan's Twitter account suspended after Harvey Weinstein, Ben Affleck tweets



2017-10-12T13:10:40+0000

Actress Rose McGowan said Twitter has temporarily suspended her account in the wake of critical tweets about Harvey Weinstein and actor Ben Affleck.

"THERE ARE POWERFUL FORCES AT WORK. BE MY VOICE. #ROSEARMY"



More Texas Newz

Unable to load Tweets

44 seconds ago

Dallas Mavericks

FINAL: Mavs 92 Timberwolves 97. Six players ended in double-digits including all starters and JJ Barea with 12 points off the bench. Time to head home and take on the Spurs Tuesday. #MFFL ... See MoreSee Less

FINAL: Mavs 92 Timberwolves 97. Six players ended in double-digits including all starters and JJ Barea with 12 points off the bench. Time to head home and take on the Spurs Tuesday. #MFFL

 

Comment on Facebook

Talo nanaman

29 minutes ago

Dallas Mavericks

ARE YOU NOT ENTERTAINED? 🤺

#MFFL
... See MoreSee Less

 

Comment on Facebook

No..cuz were losing rn and keep losing

Cooper Lewis idk where we found this guy but already seems better than DFS

Trade Wesley Mathews! He can’t shoot anymore!

yes antonius cleveland shutting down wiggins but how about towns

Jesus D Guerra, what the heck is a ‘Cleveland’?🤔🤔🤔

Yes! #TeamTank tho

sign this man right now!

we have curry and kawhi now

Mavs new yogi

Landon Poore you heard it right, CLEVELAND!

Reighis Levi Mendoza Realon GANDA NG NILALARO NAREH. HAHA.

41 minutes ago

Dallas Mavericks

3Q: Mavs 69 Timberwolves 71. Harrison now has 19 points and Maxi Kleber has 11 points. #MFFL ... See MoreSee Less

3Q: Mavs 69 Timberwolves 71. Harrison now has 19 points and Maxi Kleber has 11 points. #MFFL

 

Comment on Facebook

Keep rockin’ it, guys! You’re awesome as always! Love to you all and kisses for Powell to make it better! Skin some wolves! 💙💙 Lets go Mavs!!!

Rick needs to go. Why play Yogi that can't play D smh. Why he didn't take him out the game. God please make him stop playing 2 point guards

come on mavs. we gotta catch up to chicago, lets get that #1 pick

Dont worrY mavs got this, they gonna tank the 4th qtr

Win for minnisota

Lets go mavs

1 hour ago

Dallas Mavericks

HALFTIME: Mavs lead the TWolves by one, 48-47! Harrison Barnes and Yogi Ferrell each have 10 points. #MFFL ... See MoreSee Less

HALFTIME: Mavs lead the TWolves by one, 48-47! Harrison Barnes and Yogi Ferrell each have 10 points. #MFFL

 

Comment on Facebook

LMAO on Carlisle on that final possession. He can't make up his mind if what play he's going to call. LOL

Once again, Dallas won the game at half time. But going lose in full time

here comes the curse of 2nd half...

Go mavs

Update score

w

Meh.... #boycottnba

Win for the minnisota

Lets go mavs

2 hours ago

Dallas Mavericks

1Q: Mavs in the lead 24-23! Harrison Barnes leads with 6 points. #MFFL ... See MoreSee Less

1Q: Mavs in the lead 24-23! Harrison Barnes leads with 6 points. #MFFL

 

Comment on Facebook

thats just whst im fixing to say lol i dont care braz truth lmaol

its as simple as 123

Win for the Minnesota

Lets go mavs

4 hours ago

El Paso Times

Parents will be invited to an informational meeting, and free testing will be available to those who may have been exposed to the illness. More information here: ow.ly/OCIO30h8bIc ... See MoreSee Less

Parents will be invited to an informational meeting, and free testing will be available to those who may have been exposed to the illness. More information here: http://ow.ly/OCIO30h8bIc

 

Comment on Facebook

How do 3rd world diseases show up in El Paso?

Rosaura Alfaro

Aint that just spiffy.

Home Privacy Policy Terms Of Use Contact Us Affiliate Disclosure DMCA Earnings Disclaimer